Ödeme & Kargo Politikası

Ödeme ve Teslimat
1) Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile
Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi 2-7 iş günü içerisinde yapılacaktır.
2) Sipariş Bedeli İadesi 
Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda; Boze üç iş günü içerisinde ürün bedelini hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder.
3) Teslimat 
Sipariş etmiş olduğunuz ürünlerin 1-3 iş günü hazırlanma süresi mevcuttur. Siparişiniz stoklarımızın uygun olduğu depodan size en hızlı ulaşacak şekilde gerçekleşir. Türkiye içi gönderimlerde Tahmini Teslimat Süresi 1-3 iş günüdür. Yurt dışı gönderimlerde Tahmini Teslimat Süresi 5-21 iş günüdür. Bu veriler anlaşmalı olduğumuz kargo şirketleri tarafından alınan tahmini teslimat süreleridir. Yurt dışı gönderimlerde vergi ödemeleriniz Boze tarafından yapılacaktır, ekstra oluşabilecek gümrük maliyet ve vergilerden tüketici sorumludur. Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz. 
Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. Ayrıca kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir, yurt dışı gönderimlerde süre uzayabilmektedir detaylı bilgi için destek@boze.com.tr üzerinden iletişime geçebilirsin.
4) Ödeme Takibi 
Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir. 
Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.
Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir. 
Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur. 
 
Lütfen dikkat ediniz!
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız. 
Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir. 
Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda destek formu doldurarak veya destek@boze.com.tr üzerinden bize gönderebilirsin.
Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.
Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.